Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Regulamin
§ 1
Postanowienia wstępne
1.1 Regulamin ten określa ogólne warunki oraz zasady sprzedaży internetowej produktów kosmetycznych za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego przez firmę OnkoLABS sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Tadeusza Rejtana 6B/1 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000666202, o kapitale zakładowym 5 000 zł, NIP 9562323517, REGON 366664274.
1.2 Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów oraz Przedsiębiorców, korzystających ze sklepu internetowego.
§ 2
Definicje
2.1 Sprzedawca – OnkoLABS sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Tadeusza Rejtana 6B/1 , kod pocztowy 87-100, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000666202, o kapitale zakładowym 5 000 zł, NIP 9562323517, REGON 366664274.
2.2 Konsument – zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową
2.3 Klient – każdy podmiot kupujący za pośrednictwem Sklepu
2.4 Przedsiębiorca – zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą
2.5 Regulamin – regulamin sklepu internetowego firmy OnkoLABS określający ogólne warunki oraz zasady sprzedaży internetowej, dostępny pod adresem www.onkolabs.pl
2.6 Sklep – sklep internetowy firmy OnkoLABS, który Sprzedawca prowadzi pod adresem www.onkolabs.pl
2.7 Konto klienta – miejsce, w którym gromadzone są podane przez Klienta dane oraz informacje o zamówieniach złożonych w Sklepie
2.8 Formularz rejestracji – miejsce na stronie Sklepu, umożliwiające założenie Konta klienta
2.9 Zamówienie – oświadczenie woli klienta złożone za pomocą Formularza zamówienia jednoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą oraz zobowiązaniem się Klienta do płatności za produkt
2.10 Umowa – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu
2.11 Formularz zamówienia – miejsce na stronie Sklepu, umożliwiające złożenie Zamówienia poprzez dodanie Produktów do wirtualnego Koszyka, określenie warunków sprzedaży, dostawy oraz płatności
2.12 Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
§ 3
Kontakt ze Sprzedawcą
3.1 Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.onkolabs.pl.
§ 4
Wymagania techniczne
4.1 Korzystanie ze sklepu internetowego (przeglądanie asortymentu, założenie konta, składanie zamówień) wymaga od Klienta:
- posiadania urządzenia z dostępem do Internetu
- posiadania aktywnego konta e-mail
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies
-
zainstalowany program FlashPlayer
4.2 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności prawnej za przerwy w funkcjonowaniu sklepu oraz za zakłócenia w jego pracy spowodowane usterkami technicznymi lub niezgodnym z prawem działaniem osób trzecich. Sprzedawca nie gwarantuje również, że Sklep internetowy będzie kompatybilny z każdym urządzeniem oraz oprogramowaniem jakim dysponuje Klient.
4.3 Sklep internetowy powstał z zastosowaniem plików „cookies”, które odpowiadają za jego prawidłowe działanie. Podczas korzystania ze Sklepu pliki „cookies” automatycznie zapisywane są w pamięci wewnętrznej urządzenia Klienta. Mechanizm ten nie wpływa na funkcjonowanie urządzenia, jednak Klient ma prawo nie wyrazić zgody na zapisywanie plików „cookies” w urządzeniu. Wówczas Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowego działania Sklepu oraz nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia wynikające z korzystania ze Sklepu z wyłączoną obsługą plików „cookies”.
§ 5
Konto
5.1 Przeglądanie produktów dostępnych w Sklepie nie wymaga założenia Konta.
5.2 Klient może założyć darmowe konto za pomocą Formularza Rejestracji. W tym celu konieczne jest podanie następujących danych: Imię, Nazwisko, Adres e-mail, stworzenie indywidualnego loginu oraz hasła, dobrowolne zaakceptowanie regulaminu oraz dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych , a następnie potwierdzenie założenia konta poprzez kliknięcie linku przesłanego na wskazany adres mailowy.
5.3 Klient w każdej chwili ma możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, może również bezpłatnie i bez podania przyczyny usunąć Konto. W tym celu należy wystosować pismo do Sprzedawcy na adres podany w § 3 Kontakt ze Sprzedawcą.
§ 6
Składanie zamówień
6.1 Klient ma możliwość złożenia zamówienia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli Sklep internetowy działa prawidłowo.
6.2 Pierwszym krokiem do złożenia zamówienia jest wybranie produktów, które Klient musi dodać do wirtualnego koszyka. W kolejnym kroku Klient może zalogować się na swoje Konto klienta i przejść do złożenia zamówienia (instrukcja założenia Konta w punkcie 5.2) lub skorzystać z opcji złożenia zamówienia bez zakładania konta, jednak w tym wypadku niezbędne będzie podanie danych osobowych oraz teleadresowych, które umożliwią realizację zamówienia, a także danych do faktury jeśli są one inne niż dane Klienta.
6.3 Następnie należy kliknąć w przycisk „Zamawiam i płacę”, wybrać formę dostawy oraz metodę płatność (szczegóły dostaw oraz płatności znajdują się w §7).
6.4 Złożone przez Klienta zamówienie jest formą zawarcia Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. W związku z tym Klient zobowiązuje się do opłacenia zamówienia, a Sprzedawca zobowiązany jest do potwierdzenia za pomocą wiadomości e-mail otrzymania zamówienia i płatności oraz realizacji zamówienia.
6.5 Realizacja zamówień następuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.
6.6 W sytuacji kiedy towar jest niedostępny Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym fakcie Klienta. Wówczas Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy lub zaproponować wysyłkę zamówionego towaru w późniejszym terminie. Jeżeli Klient opłacił zamówienie i nie wyraził zgody na opóźnienie dostawy, Sprzedawca ma 14 dni roboczych na zwrot otrzymanych pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
§ 7
Płatność
7.1 Ceny produktów w Sklepie podane są w polskich złotych i zawierają wartość podatku VAT (ceny brutto).
7.2 Całkowity koszt zamówienia stanowią: koszt produktów dodanych do zamówienia oraz koszt dostawy. Kwota końcowa jest widoczna dopiero po wybrani formy dostawy oraz metody płatności.
7.3 Klient może opłacić zamówienie w następujący sposób:
-
płatność przy odbiorze
-
płatność za pobraniem
-
płatność przelewem na konto Sprzedawcy (numer rachunku bankowego 83 1140 2004 0000 3302 7851 2494)
-
lub zrealizować płatność elektronicznie za pośrednictwem Przelewy24 z wykorzystaniem wybranej formy płatności (karta, BLIK, portfel elektroniczny). Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
7.4 Po wybraniu płatności przy odbiorze oraz za pobraniem Klient opłaca zamówienie w momencie jego odebrania/dostarczenia. W przypadku pozostałych metod płatności Klient ma 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia na uregulowanie płatności. Nie opłacone zamówienia są automatycznie anulowane.
§ 8
Dostawy
8.1 Sprzedawca realizuje zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
8.2 Klient może wybrać następujące formy dostawy:
- InPost (kurier, paczkomat)
- DHL (kurier, paczkomat, punkty odbioru)
8.3 Dostawy realizowane są zgodnie z regulaminem firm InPost i DHL.
8.4 Dostawa zamówienia na wskazany przez Klienta adres jest odpłatna, chyba że zawarta Umowa stanowi inaczej. Szczegóły na temat kosztów dostawy są zawarte w Sklepie w trakcie składania zamówienia.
8.5 Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć zamówiony produkt bez wad.
8.6 Termin dostawy zamówienia do Klienta wynosi do 10 dni roboczych. W sytuacji kiedy produkty mają różny termin dostawy, termin dostawy jest najdłuższym z podanych terminów, nie może on jednak przekroczyć 20 dni roboczych. Początek biegu terminu dostawy zamówienia do Klienta w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego, a w przypadku odbioru osobistego od dnia złożenia zamówienia.
8.7 W dniu wysłania zamówienia Sprzedawca prześle wiadomość e-mail do Klienta potwierdzającą nadanie przesyłki oraz fakturę VAT/paragon. Klient nie wyraża sprzeciwu, aby faktur/paragon zostały wysłane w formie elektronicznej na adres e-mail podany w trakcie rejestracji.
8.8 W razie stwierdzenia uszkodzenia paczki podczas odbioru zamówienia Klient ma prawo żądać od Dostawcy spisania właściwego protokołu.
8.9 W przypadku nieodebrania zamówienia przez Klienta koszty powrotu przesyłki do Sprzedawcy oraz koszty ponownego wysłania ponosi Klient.
8.10 Klient wyrażający chęć odbioru osobistego swojego zamówienia otrzyma wiadomość e-mail o gotowości zamówienia do odbioru. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu daty oraz godziny. Odbiór osobisty jest bezpłatny.
§ 9
Odstąpienie od umowy
9.1 Klient w ciągu 14 dni może bez podania przyczyny odstąpić od Umowy. Bieg terminu liczony jest od momentu dostarczenia zamówienia do Klienta.
9.2 W celu odstąpienia od Umowy Klient musi poinformować o tym fakcie Sprzedawcę i przesłać za pomocą poczty elektronicznej oświadczenie o odstąpienie od Umowy przed upływem terminu do jego złożenia (kontakt do Sprzedawcy w punkcie 3.1).
9.3 W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu uważa się ją za niezawartą.
9.4 Skutki odstąpienia od Umowy:
- Sprzedawca zobowiązany jest w ciągu 14 dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności łącznie z kosztami dostawy. Wyjątek stanowią koszty wynikające z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańsza dostawa oferowana przez Sprzedawcę. Wówczas Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przez Klienta.
- Sprzedawca za zgodą Klienta zwróci środki za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania nieużytego Produktu z powrotem.
-
Klient zobowiązany jest zwrócić nieużyty Produkt na adres wskazany przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Koszty zwrotu Produktu ponosi Klient.
-
Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości produktu. Przyjmuje się, że zwracany Produkt powinien być nieotwarty i nieużywany.
9.5 Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi jeśli:
-
Produkt został wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
Produkt jest rzeczą ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia,
-
Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
-
cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
§ 10
Reklamacje
10.1 Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi nowy produkt pozbawiony wad fizycznych i prawnych.
10.2 W przypadku wystąpienia wady Produktu Klient ma prawo złożyć reklamację w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
10.3 Reklamację Klient może złożyć za pomocą poczty elektronicznej, przesyłając stosowne pismo na adres podany w punkcie 3.1.
10.4 Wskazane jest, aby pismo reklamacyjne zawierało krótki opis wady z zaznaczeniem kiedy Produkt uległ uszkodzeniu, dane Klienta składającego reklamację oraz oczekiwania Klienta (obniżenie ceny Produktu, odstąpienie od Umowy, wymiana Produktu na wolny od wad, usunięcie wady).
10.5 Sprzedawca odpowie na pismo reklamacyjne w ciągu 14 dni od jego wpłynięcia.
10.6 Jeśli procedura reklamacyjna będzie wymagała odesłania wadliwego produktu należy go przesłać na adres wskazany przez Sprzedawcę.
§ 11
Dane osobowe
11.1 Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca.
11.2 Dane osobowe Klientów zbierane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu są niezbędne do realizacji Umów, rozpatrywania reklamacji oraz wszelkich usług związanych z realizacją zamówienia, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – również w celach marketingowych.
11.3 Podanie danych osobowych podczas zakładanie konta lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia Umowy między Sprzedawcą a Klientem.
11.4 Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane:
-
wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedawcy, jeżeli Klient wybrał sposób dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską,
-
wybranemu podmiotowi realizującemu płatności on-line w Sklepie, jeżeli Klient korzysta z płatności elektronicznych lub kartą płatniczą.
11.5 Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawienia oraz ograniczenia przetwarzania.
§ 12
Postanowienia końcowe
12.1 Umowy ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim
12.2 Nie jest dopuszczalne dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystanie Sklepu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich, a także naruszający interesy Sprzedawcy.
12.3 Sprzedawca ma prawo dokonać zmian w treści Regulaminu z ważnych przyczyn (zmiana przepisów prawa, zmiana form dostaw oraz metod płatności i inne). Sprzedawca poinformuje Klienta o każdej zmianie Regulaminu z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
12.4 Każde składane zamówienie oraz założenie konta wymagają akceptacji Regulaminu.
12.5 Jeżeli zawarcie Umowy doprowadzi do pojawienia się konfliktu między Sprzedawcą a Klientem, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.
12.6 W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
12.7 Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.